اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟
سرخط خبرها

حمله ساپینتو به تاکتیک‌های فصل پیش مجیدی| فقط دفاع کرد!

  • کد خبر: ۱۲۳۶۵۸
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
حمله ساپینتو به تاکتیک‌های فصل پیش مجیدی| فقط دفاع کرد!
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان علیه فرهاد مجیدی حرف‌هایی زده و او را به ارائه تاکتیک دفاعی متهم و از روش‌های خود دفاع کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال به شدت حامی تاکتیک تیمش‌اش و بازی هجومی آبی‌ها را به رغم آنکه در مسجد سلیمان نتوانست گلی به ثمر برساند را می‌ستاید. مرد پرتغالی براین باور است که استقلال فصل پیش غالبا به فکر دفاع کردن بود و هرگاه که فرصتی نصیبش می‌شد، گل‌ می‌زد. او استقلال فصل پیش را هرگز با متر و معیار خود همسو نمی‌بیند و استقلال را تیمی هجومی و صاحب سبک درخط حمله می‌خواهد.  ساپینتو در دفاع از عملکرد تیمش این جملات مهم را به زبان آورده تا به نوعی به استقلالی که فرهاد مجیدی ساخته بود، طعنه بزند. او می‌گوید:« فصل پیش استقلالی می‌دیدیم که فقط دفاع می کرد و دفاع می کرد، موقعیت پیش می‌آمد و گل می‌زد. الان می بینید استقلال بازی می کند، تهاجمی کار می کند و خوب پرس می کند. برای اینکه خوب بازی‌سازی کنیم به زمان بیشتری نیاز داریم که به کیفیتی که می‌خواهیم برسیم. من به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم. فقط نتوانتسیم گل بزنیم. سه چهار موقعیت داشتیم اما استفاده نکردیم. کوین یامگا، قائدی و سجاد شهباز زاده را داریم. فرصت های زیادی داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. در مسیر خوبی هستیم. فضا داریم که باز هم پیشرفت کنیم و این را هم ادامه خواهیم داد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->